• Eenvoudig op rekening kopen
  • Afhalen of omruilen in onze winkel mogelijk
  • Gratis verzending met omruilgarantie
  • Veilig online bestellen en betalen

Klantenservice

Wilt u graag informatie over de status van uw bestelling?
Dat kan per email via service@luxsunglasses.com

OVER LUXSUNGLASSES

LuxSunglasses is één van de grootste online aanbieders van merkzonnebrillen in Nederland.
Bij LuxSunglasses tref je niet alleen bijna alle bekende fashionmerken, maar ook kleinere merken en limited editions!
Met een gemiddelde voorraad van 600 zonnebrillen is er altijd wel een bril voor jou bij en anders bestellen we deze
rechtstreeks in Italië.
Ook hebben wij een zonnebrillenshop in Rotterdam, hier kun je komen kijken, passen en kopen.
Hier vind je onder andere de grootste Carrera collectie van Nederland.

Hoe kun je ons bereiken:

LuxSunglasses zit bij Intenso
Nieuwe Binnenweg 29A
3014GB Rotterdam

Openingstijden van onze zonnebrilleshop in Rotterdam, deze is 7 dagen per week open:

Maandag  13:00 - 18:00
Di t/m do  10:30 - 18:00
Vrijdag     10:30 - 21:00 (koopavond)
Zaterdag  10:30 - 18:00
Zondag    12:00 - 17:00

Klik hier om de route naar onze winkel te bepalen.


CONTACT MET LUXSUNGLASSES

Klantenservice bij voorkeur via email (klik) of gebruik het contactformulier op deze site.
Voor productinformatie zijn wij telefonisch te bereiken op nummer 010-260 18 87 (ma t/m vr tussen 10:30-16uur)

Bent u op zoek naar een zonnebril als relatiegeschenk of premium gift voor uw personeel?
Kijk dan op onze B2B pagina.


BESTELLEN

Bestellen gebeurt anoniem en uw persoonlijke gegevens worden alleen gebruikt voor
een correcte afhandeling van uw bestelling en daarom nooit verstrekt aan derden.

Het bestelproces gaat als volgt.
Nadat je bij de zonnebril van je keuze op de link 'Klik hier om deze zonnebril te bestellen'
hebt gedrukt, kom je vanzelf in het winkelmandje.

Om af te rekenen druk je daarna op de buton 'Naar de kassa'.
Je komt dan bij stap 1 van 3 in het bestelproces, hier vul je de gevraagde persoons-
en adresgegevens in. Eventueel kun je hier een ander verzendadres opgeven of lid worden
van onze shop. Dit laatste is niet verplicht, maar wel handig voor een volgende keer.

Druk op 'Verzenden' om je adresgegevens door te geven en naar stap 2 te gaan.
Bij stap 2 kies je de gewenste betaalmethode en druk je op 'Verder' om naar de
laatste stap te gaan. Hier kun je nog eventuele extra opmerkingen kwijt.
Door op 'Verzenden' te drukken ga je naar de gekozen betaalmethode.
Dit is om daadwerkelijk de betaling te voltooien bij iDEAL of PayPal.

Na voltooiing van de bestelling ontvang je per email een bevestiging met alle gegevens.



BETALEN

Betaalmethoden LuxSunglasses lopen via Logifin fulfilment.
Voor het afrekenen en verzenden van uw bestellingen maken wij gebruik van de diensten van
Logifin Ecommerce.
Het kan dus voorkomen dat u deze naam tegenkomt bij betaling of aflevering van uw bestelling.

U kunt in onze webshop momenteel afrekenen met de volgende betaalmethoden,

* Vooruitbetaling - door zelf het aankoopbedrag over te maken.
Alle benodigde bankgegevens vindt u in de emailbevestiging die u ontvangt.
De dag dat uw betaling door ons is ontvangen wordt uw bestelling
verzonden.

* iDEAL - u rekent af in uw eigen beveiligde internetbankieren omgeving.
Als u internetbankieren heeft, kunt u direct gebruik maken van iDEAL zonder
dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.

* PayPal - u rekent af in de beveiligde omgeving van PayPal.
Als u reeds een PayPal account heeft kunt u direct inloggen en afrekenen.
Met een Mastercard en Visacard is het mogelijk om direct een PayPal account aan te maken.
(meer over PayPal vindt u op www.paypal.nl)

*Creditcard Mastercard en VISA - u wordt omgeleid naar de beveiligde omgeving van PayPal.
U kunt direct beginnen met de betaling met uw creditcard. Aan het einde van het betaal-
proces, wordt u gevraagd of u wellicht een paypal account wilt aanmaken. Dit is niet
verplicht.

*Op Rekening via Klarna - betaling met een factuur afgehandeld via Klarna.
Na goedkeuring door Klarna, kun je het bedrag binnen 14-dagen aan Klarna voldoen.
De factuur vind je bij de bestelling.


VERZENDEN EN LEVERTIJD

Bij elke zonnebril staat in de omschrijving vermeld of deze direct wordt geleverd uit voorraad of dat er een levertijd is.
Indien er bij een zonnebril staat vermeld dat deze op voorraad is dan wordt deze zonnebril binnen 1 werkdag verzonden.
U ontvangt daarvan een automatische melding.
De zonnebril wordt dan in de meeste gevallen binnen 2 werkdagen bij u afgeleverd door PostNL.

Indien wij de bril voor u bij de fabriek bestellen verschilt de levertijd per merk/model, ook dit staat in de omschrijving van de betreffende zonnebril vermeld. Dit verschilt van enkele werkdagen tot 2 weken.

Mocht een levertijd sterk afwijken dan nemen wij altijd eerst contact met u op om dit door te geven..

De aflevering van een pakket kan plaatsvinden van 9 uur in de morgen tot in de avond 20:00 ook op zaterdag maar niet op zondag.
Mocht er onverhoopt niemand thuis zijn, dan komt de postbode de volgende dag nogmaals.
Is er dan weer niemand dan laat de postbode een bericht achter waarmee je het pakket zelf kunt afhalen bij een postkantoor dicht in de buurt.


RETOURPROCEDURE

U heeft tot 14 dagen na ontvangst om produkten waar u niet tevreden over bent terug te sturen.
U kunt dit kenbaar maken via het contactformulier gericht aan de klantenservice.
Na deze 14 dagen nemen wij uw zonnebril helaas niet meer retour.
U ontvangt van onze klantenservice alle benodigde informatie en adresgegevens voor het
retourzenden van de bril.
Let erop dat de items onbeschadigd en in een zo oorspronkelijk mogelijke staat zijn als u deze retour zendt.

U kunt aangeven indien u een andere zonnebril wenst, deze wordt dan kosteloos naar u
verzonden. Eventuele bijbetaling of teveel betaalde bedragen worden uiteraard verrekend.

Houdt er rekening mee dat de kosten en de risico's van het retourzenden voor eigen
rekening zijn. Wij verzenden al onze brillen gratis en ook de kortingen op onze zonnebrillen
willen wij kunnen blijven handhaven.

Wanneer je geen andere zonnebril wenst af te nemen, dan wordt het aankoopbedrag
volledig teruggestort op uw rekening. Dit gebeurt binnen 5 werkdagen.


KLACHTENAFHANDELING

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft.
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail of regulier post
Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid
de klacht op te lossen.
Onze gegevens hiervoor zijn:
LuxSunglasses
Nieuwe Binnenweg 29A
3014GB Rotterdam
of per email naar onze klantenservice via service (@) luxsunglasses.com
Bellen mag natuurlijk ook, maar het is vaak duidelijker om uw klacht op schrift vast te leggen.
Ons telefoonnummer 010-260 1887

Na ontvangst van uw klacht ontvangt van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u hier geen prijs op stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met Stichting Webshop Keurmerk waar LuxSunglasses bij is aangesloten.